Nakupovanje
Načini plačila
PO POVZETJUPlačilo z gotovino ob prevzemu blaga. Če se odločite za plačilo po povzetju, boste kupnino poravnali dostavljalcu. S pošiljko boste prejeli tudi račun.
PREDRAČUN
Plačilo po predračunu - nakazilo na TRR. Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli naročilo/predračun. Pri te možnosti plačila se lahko proces dostave podaljša za 1-2 delovna dela oz. ni nakazani znesek viden na transkacijskem računu podjetja Vrtko d.o.o. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja Vrtko d.o.o.
VISA/MASTERCARD PLAČILO PREKO SPLETA
Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika (preusmeritev na varno plačilo).
Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico (MasterCard, Maestro in Visa).
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb Oddaj naročilo se vam bo odprlo pojavno okno PayU plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.
Katere podatke boste morali vnesti?
Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
Veljavnost (mesec in leto)
Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@floraexpress.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Dostava
DostavaPonudnik bo blago oziroma storitev odpremil v najkrajšem možnem času. Glede na sezonsko naravo blaga, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je hitra pošta Goldekspres, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostavna služba vam bo paket dostavila na izbrani naslov, rastline in ostali izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži. V primeru, da se paket ne prevzame še isti dan, dostavna služba poizkuša dostaviti paket naslednji delovni dan, po tem kupec izgubi možnosti reklamacije.
Rok dostave je praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, oz. po dogovoru z naročnikom.
Strošek dostave se obračuna po ceniku (cene so z DDV):
znesek naročila do 199,99 € je strošek dostave 6,80 € (+2,00€ plačilo po povzetju)
znesek naročila nad 200,00 € - BREZ stroškov dostave
V primeru, da se za eno naročilo naredi več izdobav (delna izdobava), se strošek dostave podvoji.
Naročene izdelke je možno osebno prevzeti tudi na našem skladišču - Trinkova ulica 24, Ljubljana po predhodno oddanem naročilu in plačilu po predračunu!
Osebni prevzem je možen od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 uro.
Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE FLORA EXPRESSUporabnik oziroma kupec spletne strani in Flora Express urejata medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z elektronskim nakupom s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Flora Express, ki so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji so redno aktualizirani. V svoji najnovejši in veljavni verziji so v celotnem besedilu dostopni vsakomur. Kadarkoli si jih lahko ogledate ali prenesete tudi v PDF obliki. Odstop od splošnih pogojev je možen samo v primeru posebnega pisnega dogovora med spletno trgovino Flora Express in uporabnikom oziroma kupcem. Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem Flora Express v elektronski obliki velja kot izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom. S spletno trgovino upravlja podjetje Vrtko d.o.o., Trinkova ulica 24, 1000 Ljubljana, Slovenija. Podjetje je vpisano v sodni register pri temeljnem sodišču v Ljubljani pod reg. Št. 1/20766/00 z dne 13. 10. 1992, osnovni kapital 12.518,00 €, matična številka 5698227. Podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV je SI 82506582, direktor podjetja je Igor Kolenc.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej ponudil naslednje informacije: identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene značilnosti blaga oziroma storitev dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v dogovorjenem roku), pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi sezonske narave izdelkov, se ponudba izdelkov na spletu spreminja pogosto in hitro. Spletna trgovina Flora Express si, glede na razpoložljivost in sezonskost pridržuje pravico do spremembe izdelka.
Postopek nakupa
Za oddajo naročila se morate registrirati oz. lahko nakupujete tudi kot gost, nato pa nakup dokončate v treh korakih:
1. Izbira načina dostave.
2. Izbira načina plačila.
3. Pregled in dokončna potrditev naročila.
Pred končno oddajo naročila vam je na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti s klikom na gumb "Ne, želim popraviti naročilo". Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb "Da, dokončno potrjujem naročilo" je naročilo dejansko posredovano.
Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prejeta naročila obdelujemo vsak delovni dan. Do trenutka obdelave lahko naročilo prekličete na kontaktnem elektronskem naslovu. Izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila so vam vselej dostopni na naši spletni strani. Po izteku predpisanega časa preklic naročila ni več mogoč.
Vsak delovni dan pregledamo prejeta naročila, preverimo dobavljivost in naročilo potrdimo oziroma z razlogom zavrnemo. V primeru kakšrnhikoli težav pri dobavi izdelkov, vas o tem obvestimo (po elektronski pošti ali po telefonu). Pridržujemo si pravico, da vas po potrebi pokličemo na vašo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila vas po elektronski pošti obvestimo o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med vami in Floraexpress je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku ponudnika in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun).
Po oddanem naročilu se potrdi tudi strinjanje s splošnimi pogoji nakupa in posredovanjem podatkov dostavni službi za potrebe izpolnitve dostave naročenega blaga preko spletne trgovine Flora Express.
Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb "Zaključi nakup z obveznostjo plačila" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.
Naročilo velja kot kupoprodajna pogodba in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu poslano prek elektronske pošte in kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.
Spletna trgovina Flora Express ima pravico zavrniti naročilo. V tem primeru kupcu posreduje sporočilo o zavrnitvi naročila po e-pošti na elektronski naslov, s katerega je bilo poslano naročilo.
Cene
Cene so navedene v evrih z DDV in so veljavne v času oddaje naročila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu, da je naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Zaloge
Izdelki, ki jih ponujamo na spletni strani so večinoma na zalogi ali pa je naveden predviden čas razpoložljivosti. Izjemoma se lahko dogodi, da v trenutku obdelave naročila, katerega od izdelkov ni več na zalogi. V tem primeru vam izbranega izdelka ne bomo mogli poslati ali pa vas bomo obvestili o naslednjem možnem terminu izdobave.
Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.
Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Floraexpress, Trinkova ulica 24, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za pot (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V spletni trgovini omogočamo tudi zamenjavo izdelka.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazcaza uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.
Reklamacije
Slike objavljene v spletni trgovini Flora Express so informativne in simbolične. Prikazujejo ponudbo primerno letnemu času, pri čemer barve, cvetje in plodovi dobavljenih rastlin lahko odstopajo od informativnih slik zaradi narave rastlin in sezonske razpoložljivosti.
Glede na to, da se ponudba rastlin dnevno spreminja, Flora Express ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak informativni sliki izdelka v spletni trgovini. V primeru, da se dostavljen izdelek bistveno razlikuje od naročenega izdelka (informativne slike izdelka), lahko kupec dostavljen izdelek osebno vrne v spletno trgovino Flora Express v roku 24 ur.
Pri uveljavljanju reklamacije je potrebno blago dostaviti v originalni embalaži skupaj z računom. V primeru, ko se ugotovi, da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno, negospodarno, malomarno in v primeru, da je reklamacija posledica višje sile ali mehanske poškodbe s strani kupca, reklamacija ne velja. Prav tako reklamacija ne velja, v kolikor kupec ne predloži računa za kupljeno blago.
reklamacijski_zapisnik
Vračilo poškodovane pošiljke, poškodbe pri transportu
Kupec je dolžan preveriti pri prevzemu pošiljke njeno vsebino. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu (hitra pošta Goldekspres ali Hitra pošta) oz. najkasneje v roku 24 ur od prejema paketa. To storite tako, da po pregledu paket vrnete v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s hitro pošto Goldekspres bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Varnost in varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se obvezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Osebni podatki kupca se bodo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje potrditve naročila, računov, reklamacij) in posredovali dostavni službi za potrebe izpolnitve dostave naročenega blaga. Izključno s privolitvijo kupca, se podatki lahko uporabijo za pošiljanje informativnega gradiva.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim ali nepooblaščenim osebam.
Ob registraciji v spletno trgovino Flora Express pridobi obiskovalec spletne strani uporabniško ime ter geslo, ki obiskovalca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom pa postane uporabnik kupec.
Kvaliteta in garancija
Zagotavljanje kakovosti blaga in zadovoljstvo kupcev je naša glavna prioriteta.
Vse svoje izdelke izbiramo skrbno in z njimi ravnamo z največjo mero skrbnosti. Rastline vam sveže dostavimo na dom. Vse izdelke natančno pregledamo, preden jih odpošljemo.
Pri rastlinah je zagotovljeno optimalno cvetenje in rast ob upoštevanju navodil za nego in vzgojo rastlin. Prav tako je pri navodilih za nego in vzgojo rastlin nujno potrebno upoštevati posebnosti glede na sortno specifičnost rastline.
Stvarna napaka
Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Vrtko d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Vrtko d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Vrtko d.o.o.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika . Pritožba se odda na elektronski naslov info@floraexpress.si.
Delna izdobava izdelkov
V primeru, da imajo artikli/izdelki različne datume dobavljivost (npr. sadno drevje marca in zelenjava maja) in so te izdelki na enakem naročilu, se naredi delna izdobava naročila. V tem primeru kupec plača dvojno poštnino, saj gre za dva ločena paketa. Samo tako lahko zagotovimo, da boste prejeli vse naročene izdelke. V kolikor se kupec s tem ne strinja, žal ne moremo zagotoviti, da bo prejel kompletno naročilo.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Vrtko d.o.o., skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Vrtko d.o.o., kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ocene in mnenja
Ocene in mnenja so del spletne strani www.floraexpress.si in so namenjene vsem uporabnikom le-te. Oceno oz. mnenje lahko podajo samo registrirani FloraExpress uporabniki, ki so izdelek dejansko kupili. Registrirani FloraExpress uporabniki, ki izdelka niso kupili, ocene in mnenja ne morejo oddati.
Pred končno objavo vsako oceno oz. mnenje predstavnik podjetja Vrtko d.o.o. pregleda ter potrdi. Ocen in zapisov, ki so žaljivi ali ne vsebujejo informacij o izbranem izdelku se ne objavi.
Ocene so prikazane z zvezdicami, pri čemer pomeni 1 zvezdica najnižja oceno, 5 zvezdic pa najvišjo oceno. Pri posameznem izdelku je prikazana tudi povprečna ocena izdelka (tako grafično, kakor tudi opisno).
Na spletni strani www.floraexpress.si ni prikazanih sponzoriranih ocen in mnenj izdelkov.
Poleg mnenja lahko uporabniki oddajo tudi uporabniško fotografijo izbranega izdelka.
Z oddajo ocene ali mnenja se uporabnik strinja s pogoji uporabe mnenja ter Vrtko d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega zapisa v elektronskih in drugih medijih podjetja. Vrtko d.o.o. ima pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno, za vse namene, ki so v poslovnem interesu podjetja (tudi marketinška komunikacija). Avtor mnenja tudi potrjuje, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic ter da jih neizključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje Vrtko d.o.o.